К основному контенту

Недзеленко Альона Анатоліївна


Недзеленко Альона Анатоліївна, 
вчитель англійської мови в початкових класах.

Маю звання «спеціаліст вищої категорії» та «старший учитель». 

Стаж роботи: 20 років. 

Навчалася у Вінницькому державному педагогічному університеті ім. М. Коцюбинського за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, вчителя іноземної мови в початкових класах у 1998 році. 

А у 2001 році, закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів.

 Закінчила факультет «Англійська мова» Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників і рішенням державної кваліфікаційної комісії у 2010 році мені присвоїли кваліфікацію вчителя англійської мови та літератури.

Навчаю своїх учнів творчо мислити, вміти використовувати свої знання та вміння у життя. Систематично працюю над удосконаленням своєїь педагогічної майстерності, застосовую сучасні педагогічні технології, інтерактивні методи, прийоми та форми організації навчальної діяльності учнів.

 Стимулюю у свої учнів прагнення до навчання, створюю умови для становлення особистості дитини її самовираження в різних видах навчальної діяльності.

Моя мета відкрити душу дитини, сформувати впевнену у собі особистість для подальшого руху в самостійне життя. Тому впевнено можу сказати про своє життєве кредо: 

«Щоб в очах дітей сяяли промінчики знань,

учитель має запалити смолоскип у своєму серці».


У 2019-2020 навчальному році працювала в КЗВО ВАБО, де

читала лекції «Методика навчання читання в початкових класах на уроках англійської мови». 

В даний час працюю над методичною проблемою:

«Навчання читання в початкових класах. Прийоми мнемотехніки на уроках англійської мови». 

Розробила навчально-методичний посібник для учнів

другого класу до підручника «Smart English».


Маю власну методику вивчення алфавіту з використанням

музичного супроводу.

Плануючи уроки, я враховує загальну підготовку учнів, їх інтереси, здібності, а також вікові, психологічні та індивідуальні відмінності, досвід учнів, набутий у вивченні мови. Це дозволяє зробити навчальний процес цікавим, активним, таким, що спонукає дітей до самовдосконалення.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Українські мобільні додатки для дітей!

7 українських мобільних додатків для розвитку дитини, що мають бути на вашому планшеті Сьогодні планшети та мобільні телефони увійшли в наше повсякдення як звичайна річ і часто діти 2-5 років володіють ними краще ніж їх батьки. Планшети з їх програмами та іграми стали ще одним способом розваг наших дітей Діти дуже швидко призвичаюються до сенсорних екранів і як губка втягують все, що до них говорить «книжечка» (так мій племінник називає планшет). Ми доволі часто зустрічаємось з проблемою, коли малі діти з україномовних родин, надивившись мультиків про «медвєдєй» та бавлячись ці самі ігри про них російською мовою, починають вживати російські слова, замінюючи ними українські відповідники. Проблема в тому, що оскільки українська та російська мова схожі, дітей важко потім перевчити вживати українські відповідники. Проте існують розвиваючі ігри на планшети та мобільні телефони українською мовою, українських виробників, багато з яких навіть зроблені у Львові, львівськими компаніями чи

Як «розворушити» клас після новорічних канікул

Як «розворушити» клас після новорічних канікул. На перших заняттях після затяжних зимових канікул дітей буває складно налаштувати на навчання, увага не концентрується, навчальної дисципліни немає. Пропоную Вам декілька варіантів як оживити перше заняття третьої чверті, провести його весело і з користю, освіжити знання пройденого раніше матеріалу. Змагання. ( Підходять для будь-якого рівня.) Побудуйте снігову  фортецю. Розділіть клас на дві команди. Заготовте список питань і завдань на білих або блакитних прямокутних картках. Якщо важко придумати відповідні питання і завдання, можете скористатися картками для гри «Назви якомога більше». За кожну правильну відповідь команді зараховується бал, картка сорочкою вгору закладається, як цеглинка, в стіну снігового форту. Чия фортеця в результаті вища і ширша, та команда і перемогла. Влаштуйте сніговий бій. Кожна команда «запускає» в команду суперників «сніжок» - паперовий кружок, помпон або зім'ятий в формі кулі паперовий лист. При к

Мотивація

Мотивація для вичення англійської Вивчення англійської мови - це важкий і тривалий процес, що вимагає терпіння, значної концентрації та твердої впевненості в успішності його завершення. Для того щоб домогтися серйозних результатів у навчанні, будь-яка людина має потребу в мотивації, адже без неї первісний ентузіазм проходить дуже швидко і процес вивчення мови перетворюється на рутину.Тому, перш ніж приступити до освоєння мови, необхідно чітко уявляти, для чого це потрібно та які можливості можуть відкритися. Знання мови сприяє розвитку розумового потенціалу, розширенню світогляду, професійному зростанню, повазі й визнанню серед друзів і колег. До найбільш же сильних мотивуючих факторів, які спонукають людину приступити до вивчення англійської мови, можна віднести: 1. Успішне просування по кар'єрних сходах. Адже працівник, який володіє іноземною мовою, цінується набагато вище. Відповідно, шанси отримати більш високу посаду значно зростають. До того ж є можливість улаштув