К основному контенту

Як «розворушити» клас після новорічних канікул

Як «розворушити» клас після новорічних канікул.


На перших заняттях після затяжних зимових канікул дітей буває складно налаштувати на навчання, увага не концентрується, навчальної дисципліни немає. Пропоную Вам декілька варіантів як оживити перше заняття третьої чверті, провести його весело і з користю, освіжити знання пройденого раніше матеріалу.
Змагання. (Підходять для будь-якого рівня.)

Побудуйте снігову  фортецю.
Розділіть клас на дві команди.
Заготовте список питань і завдань на білих або блакитних прямокутних картках.
Якщо важко придумати відповідні питання і завдання, можете скористатися картками для гри «Назви якомога більше».
За кожну правильну відповідь команді зараховується бал, картка сорочкою вгору закладається, як цеглинка, в стіну снігового форту. Чия фортеця в результаті вища і ширша, та команда і перемогла.
Влаштуйте сніговий бій.
Кожна команда «запускає» в команду суперників «сніжок» - паперовий кружок, помпон або зім'ятий в формі кулі паперовий лист. При кожному «кидку» учитель задає атакуючій команді питання. При правильній відповіді «сніжок потрапляє в ціль» і команді зараховується бал.
Влаштуйте лижні перегони
Зобразіть на дошці сніговий схил. Відзначте на ньому «контрольні точки». Візьміть дві фігурки лижників (скачати малюнок). Задавайте командам питання і, при правильній відповіді, наведіть фігурку відповідає команди на наступну точку ближче до фінішу.

Завдання для малюків.
Обіграти послідовність завдань можна наступним чином:
Що ми робили в канікули? Грали в снігу, ліпили сніговиків, прикрашали ялинку, святкували новий рік. Було весело! Давайте ще раз все це повторимо!
сніговик

Ліпимо сніговика (і повторюємо алфавіт).
Учитель називає букви, учні шукають і підставляють потрібні. Команда, яка здійснила менше помилок, перемагає.
Можна організувати змагання на найвищого сніговика, тобто на складання найдовшого ланцюжка слів, де остання буква кожного слова є першою буквою для наступного.

Катаємо сніжний ком (і повторюємо лексику на різні теми).
Знайоме усім завдання. Про всяк випадок нагадаю правила: учні (або команди) по черзі називають англійські слова, не забуваючи перерахувати названі раніше, наприклад, run! run-jump! run-jump-swim! І так далі, поки хтось не зіб'ється.
Знімаємо прикраси з ялинки (і повторюємо кольори) .
Виріжте з кольорового паперу різнокольорові кола невеликого діаметру. Зобразіть на дошці ялинку. Прикрашайте ялинку, називаючи разом з класом кольору кульок, які Ви зміцнюєте на «ялинку».
Далі повідомляємо, що святкування нового року закінчено, пора знімати прикраси з ялинки! Викликайте учнів по одному до дошки і просите зняти кульки певних кольорів.
Укладаємо шкільне приладдя в сумку.
Прийшов час знову збиратися в школу на заняття! Покажіть, чи все необхідне ви взяли з собою сьогодні?
Попросіть учнів показати Вам ті шкільне приладдя, які Ви називаєте (з місця).


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Українські мобільні додатки для дітей!

7 українських мобільних додатків для розвитку дитини, що мають бути на вашому планшеті Сьогодні планшети та мобільні телефони увійшли в наше повсякдення як звичайна річ і часто діти 2-5 років володіють ними краще ніж їх батьки. Планшети з їх програмами та іграми стали ще одним способом розваг наших дітей Діти дуже швидко призвичаюються до сенсорних екранів і як губка втягують все, що до них говорить «книжечка» (так мій племінник називає планшет). Ми доволі часто зустрічаємось з проблемою, коли малі діти з україномовних родин, надивившись мультиків про «медвєдєй» та бавлячись ці самі ігри про них російською мовою, починають вживати російські слова, замінюючи ними українські відповідники. Проблема в тому, що оскільки українська та російська мова схожі, дітей важко потім перевчити вживати українські відповідники. Проте існують розвиваючі ігри на планшети та мобільні телефони українською мовою, українських виробників, багато з яких навіть зроблені у Львові, львівськими компаніями чи

Мотивація

Мотивація для вичення англійської Вивчення англійської мови - це важкий і тривалий процес, що вимагає терпіння, значної концентрації та твердої впевненості в успішності його завершення. Для того щоб домогтися серйозних результатів у навчанні, будь-яка людина має потребу в мотивації, адже без неї первісний ентузіазм проходить дуже швидко і процес вивчення мови перетворюється на рутину.Тому, перш ніж приступити до освоєння мови, необхідно чітко уявляти, для чого це потрібно та які можливості можуть відкритися. Знання мови сприяє розвитку розумового потенціалу, розширенню світогляду, професійному зростанню, повазі й визнанню серед друзів і колег. До найбільш же сильних мотивуючих факторів, які спонукають людину приступити до вивчення англійської мови, можна віднести: 1. Успішне просування по кар'єрних сходах. Адже працівник, який володіє іноземною мовою, цінується набагато вище. Відповідно, шанси отримати більш високу посаду значно зростають. До того ж є можливість улаштув